[mk_toggle style=”fancy” title=”Agent vanzari piese de schimb utilaje agricole – ORADEA (click)”]Responsabilitati:

– Comercializarea pieselor de schimb pentru utilaje agricole, forestiere sau de uz public;
– Promovarea companiei catre publicul tinta;
– Cunoasterea ofertelor actuale are companiei noastre si prezentarea acestora publicului tinta intr-un stil cat mai atractiv;
– Mentinerea legaturii cu clientii pre si post vanzare pentru o intelegere atat profesionala cat si personala a clientului.

 

Cerinte:

– Dimploma de absolvire a unei institutii de invatamant de nivel liceal sau superior;
– Foarte bune cunostinte de mecanica agricola(tractoare, utilaje, etc)
– O inclinare (sau chiar pasiune) pentru agricultura si utilaje agricole;
– Initiativa, dinamism, atitudine proactiva;
– Experienta anterioara in domeniul vanzarilor si/sau domeniul agriculturii;
– Cunostinte operare PC (accesare site web, email, etc.);
– Permis de conducere categoria B.
Oferta:

– Pachet salarial atractiv(fix+commission)
– Laptop
– Telefon
– La nevoie autoturism[/mk_toggle][mk_toggle style=”fancy” title=”Contabil – ORADEA (click)”]Indatoriri:

  • Asigura evidenta contabila in intregime, incepand cu facturare, incasare, fise stoc, inventar, etc. pana la balanta si bilant( nu este neaparat nevoie sa fie autorizat)
  • Opereaza, intocmeste si inregistreaza si raspunde de intreaga documentatie financiar contabila a firmei.
  • Raspunde de incadrarea corecta a tuturor activitatilor cu impact financiar/contabil din punct de vedere legal ale firmei. ATENTIE! Pentru ca activitatea contabila este destul de redusa(aprox 10-15 facturi/sapt) indeplineste si responsabilitati de asistent manager VANZARI.
    • Raspunde la telefon;
    • Informare clienti si repartizare catre agentii de vanzare a apelurilor rezultate din publicitate;
    • Inregistrare apeluri
    • Promovare publicitate(distributie pliante);
    • Intocmirea sapatamanala a graficului de vanzari si de publicitate;
    • Pregateste protocolul pt.clienti;
    • Ofertare;
    • Mailing.

Cerinţe:

  • Studii economice finalizate – preferabil specializarea finante – contabilitate;
  • Cunoştinţe de operare PC: minim pachetul MS Office si program informatic de contabilitate – Cunoaşterea legislatiei in domeniul financiar-contabil;
  • Spirit organizat, analitic, capacitate de sinteza, abilitati de comunicare si interactiune cu ceilalti colegi si cu clientii;
  • Abilitati tehnice de baza – agricultura sau domenii similare costituie avantaj;
  • Constituie avantaj cunoasterea unei limbi straine preferabil maghiara sau o limba slavona;
  • Experienta minim 2ani de experienta activitate financiar contabil, vanzari sau departamente complementare;
  • Posesor permis de conducere categoria B;
[/mk_toggle][mk_toggle style=”fancy” title=”Consultant vanzari utilaje agricole – TOATA TARA (click)”]Daca te tii de treaba ar trebui sa castigi incepand cu 800 euro/ luna!

Cautam persoane disponibile pentru promovarea si vanzarea de utilaje agricole cu contract de comison-CONSULTANT VANZARI!

Citeste tot, sunt 1000 de cuvinte, daca nu ai rabdare 4 minute sa ne asculti, ma indoiesc ca o sa ai rabdare sa asculti clientii!

Cine poate aplica:

Esti fermier, mecanic agricol, inginer horticol sau doar fiu/fiica de taran, cunosti utilajele agricole sau pur si simplu te atrag, atunci te numeri printre candidatii ideali!

Foarte important este sa stii cu ce se “mananca” agricultura, adica foarte bun cunoscator in domeniul,  in special tehnica folosita in lucrarile agricole!

Cum ar trebui sa fie persoana de care avem nevoie, gasesti mai jos 7 lucruri esentiale:

  1. Sa fie o persoana cinstita, serioasa dar in acelasi timp sa stie sa zambeasca si sa se distreze chiar si la locul de munca, nu facem din munca un chin, ci  placerea de a sta de vorba cu oameni oferidu-Ie increderea  si solutia cea mai potrivita nevoilor lui;
  2. Sa fie de gasca. Ne intelegem destul de bine intre noi si nu vrem sa strice cineva atmosfera, nici chiar de la distanta;), ursuzii si morocanosii nu prea se incadreaza in peisaj.
  3. Sa fie dispusa sa invete si daca e nevoie sa-i invete unele lucruri si pe altii, macar atat cat sa stie ce sa le pretinda pe aceasi ” limba”cand va deveni sef J.
  4. Sa fie organizata si atenta la detalii… foarte atenta! Unii dintre noi nu prea suntem si am nevoie de cineva care sa ne completeze in acest aspect :))
  5. Sa fie harnica. Lenea nu are ce cauta la noi in firma si ne plac doar oamenii care sunt dispusi sa dea 110% in firma, descurcareata si persistenta. Când ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.
  6. Facultatea si studiile in domeniul agricol sau tehnice nu sunt obligatorii, cei 7 ani de acasa, DA! Deci daca nu ai studii agricole nu ne suparam, dar daca nu stii ce este ala plug, grapa si grebla, atunci e clar ca ai incercat sa ne duci cu presul, citeste din nou de la inceput.
  7. Sa ii pese de ea insasi(fara narcisisti) sa isi aprecieze corect abilitatile, munca si nu in ultimul rand propria persoana.

Ce va trebui sa faci?!

  1. Stai de vorba, adica la taclale(noua romanilor ne place asta, deci nu iti va fi nici tie imposibil), cu fermieri si alte persoane care ar putea fi interesate de produsele pe care le promovezi, pot fi prieteni, cunostinte, vecini sau chiar rudeniile tale, cel putin asa ar trebui sa incepi!
  2. Trebuie neaparat sa-i asculti, sa afli problemele, nevoile si asteptarile lor, cei mai multi se vor plange, tu fii obligatoriu optimist, chiar au nevoie ca cineva sa-i inspire pozitiv, noi de aia te vom alege !
  3. Daca identifici o problema la care noi avem solutii, fa-i propuneri rezonabile, ATENTIE,  nu de dragul vanzarii, ci de dragul celui care va trebui sa iti devina prieten, CLIENTUL !
  4. Daca una sau mai multe solutii pe care le avem se potrivesc,  prezinti produsul fara a fi incisiv sau insistent, apoi decideti  impreuna,asigura-te ca are nevoie de acel produs si este cel mai potrivit,  nu-i baga produsul pe gat, daca nu se prinde el, ne prindem noi si “divortam” urgent!
  5. Dupa ce te-ai convins ca ati gasit impreuna cel mai bun produs, asigura-te ca stie tot ce trebuie; pretul corect, modalitatea de plata si livrare si bineintele conditiile de garantie si post garantie, nu ascudem si nu VOPSIM vicii! Retine,mai mult pretuieste pentru noi  increderea lui decat vanzarea ta!
  6. Daca nu are banii necesari achizitionarii produsului pe care il doreste, ofera-i   solutia financiara cea mai adaptata, convinge-te ca dupa vanzarea pe care o faci, va continua sa se dezvolte, adica dupa tine nu poate sa vina POTOPUL !
  7. Foarte important : Prezinta produsele, avantajele si solutiile exact asa cum ai dori sa iti fie prezentate tie daca ai fi in locul lui  !
  8. Dupa ce esti sigur ca ai facut vanzarea, asteptam sa ne contactezi pt a emite documentele de achizitie pe numele clientului , apoi contacteaza-ne pentru comisionul de care am vorbit!
  9. Era sa uit, inca un lucru important; dupa ce a trecut o vreme de la vanzarea  unuia din produsele noastre, esti obligat sa iei legatura cu clientul nostru,  vezi cat de multumit este de produsul achizitionat, fii disponibil sa il ajuti imediat daca ceva nu functioneaza asa cum ar fi trebuit!
  10. Cum banuiesc ca te-ai fi asteptat, avem si un p.s. “Cred ca nici o zi nu este la fel cu alta, asa ca unele vor fi bune, alte mai putin, avem nevoie de incurajare si tu si noi, asa ca, nu e nevoie sa ne scrii raport zilnic, dar am fi onorati  sa  impartasesti  cu noi la sfarsitul fiecarei zile, bucuriile si nereusitele tale, sa ne putem motiva reciproc, le intoarcem pe toate fetele, cele rele sa se spele, cele bune sa se adune” !

Ce primesti pentru ceea ce faci?!

  1. In primul rand urmeaza sa fii parte dintr-o companie care in ultimul an si-a dublat vanzarile bazat pe principii sanatoase !
  2. In maxim 3 luni de la debutul  relatiei noastre, daca totul merge cum am stabilit de comun acord, esti partenerul nostru zonal, salariu fix rezonabil+comison,  masina de serviciu, laptop, telefon cu minute nelimitate si o sumedenie de alte beneficii!
  3. Daca ai ajuns sa devii partener cu noi, adica colegul din zona “X” la instalare primesti o prima de 1000 de euro, bani de buzunar, sau poti cumpara un utilaj agricol de o anumita valoare,  de la noi cu pretul redus 50%!
  4. Inca din prima zi de colaborare primesti ceea ce nici nu te-ai fi asteptat, un comison pe care nu ai sa-l gasesti nici unde in alta parte, daca esti curios, de fapt cred ca esti , ma contactezi pe privat si iti spun cat este, ai sa ramai gura casca te asigur !
  5. Pana ajungi la urmatoarea etapa o sa folosesti adresa de mail  dedicata, gen : mihai@ipbagro.ro, primesti carti de vizita, stikere auto si alte treburi care iti vor fi de folos!
[/mk_toggle]

Dacă găsiți jobul potrivit puteți trimite CV-ul dumneavoastră + scrisoarea de intenție la cariere@ipbagro.ro sau folosiți formularul de aplicare de mai jos.

ATENȚIE! Aplicarea la oricare dintre job-urile noastre nu vă va asigura un loc. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la numerele de telefon de pe site.

Avem o preocupare constanta fata de mediul in care fiecare angajat isi desfasoara activitatea fie ca este vorba de starea lui de sanatate sau de confortul lui.

Suntem de principiul ca angajatii nostri sunt cea mai importanta resursa, fiind capitalul cel mai de pret, facem eforturi sa le asiguram un mediu de lucru care sa le modeleaza atitudinea si performantele.
Ne asiguram ca in permanenta angajatii nostri sa aibe la dispozitie toate instrumentele necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor zilnice .
Politica noastra de responsabilitate fata de angajati are drept deziderat final ca acestia sa fie fericiti, sa vina cu placere la locul de munca si sa gaseasca in fiecare zi bucurie in ceea ce fac.

Numele si Prenume

Adresa de email

Telefon

Incarca CV (.doc .txt .html .docx .xml .jpg .png .pdf)

Incarca scrisoare intentie (.doc .txt .html .docx .xml .jpg .png .pdf)